Brněnská firma Plastic Reality po svoji nepříliš úspěšné prvotině strategické Korea: Forgotten Conflict vydala před dvěma roky žánrově odlišnou pecku El Matador. Na tom by nebylo až tak nic zajímavého, kdyby minulý měsíc tahle gameska nezabloudila na můj harddisk a celýho mě nepohltila.
El Matador je silně inspirovaný úžasným Max Paynem včetně zbraní a bullet-timu (zpomalení času). Hlavním rozdílem Matadora je odlišný příběh, jiné lokace a né tak temná noirová atmosféra. Hlavní hrdina Victor Corbet je členem policejního komanda bojujícího v Kolumbii proti drogovým kartelům. V úvodní misi dojde k úniku informací z vlastních a celé sledování schůzky drogových bosů skončí masakrem a smrtí několika členů policejního týmu. Victor během hry likviduje bosům výrobnu drog, sabotuje obchody a pomalu posílá jednoho šéfa za druhým do pekla. Na konci poměrně krátké cesty se dozvíme kdo byl zrádcem a společníkem dealerů drog z vlastních řad….
Herní svět El Matadora moc dobře nepřijal a reakce samotných hráčů jsou tak padesát na padesát. Mě El Matador učaroval akcí napěchovanou až po okraj a velmi vysokou obtížností. Konečně pořádná výzva !!!